Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Cuma, Ocak 25, 2008

yazmayayım diyorum olmuyor; nereye akacak bu kafanın içi; içeri akarsa zehir etkisi yapar; birikir boğar:

bu gönderiye neden olan iki şarkı:

sen yine olduğun gibi kal, benim için sakın değişme

beni geçirmeye yalnızlığım gelsin

evdeydim tüm gün; daha öncekiler gibi; dışarı çıkmaya korkar oldum; insanlardan sıkılır oldum; insanlardan korkar oldum çünkü biri çok korkuttu beni... sonra ölüm. dışarı çıktığın an; biri ölmüş; trafik kazası, tanışmıştım ama internetten tanıyorsum; can sıkıntısının karesi alındı o an. ölüm o kadar yakın ki; çıkmamak lazım belki de yorganın altından... gittim uyudum; rüyalar birer dipsiz kuyu. rüyamda karşımdaydı, rahat bırakmadı. din değiştirmek istedim, olmadı.

sonra dışarı çıktım; kar ayağımın altında gıcırdadı, guruldadı ve ezilip büzüldü... anıları ezer gibi ezdim onu; suyunu çıkarıp bıraktım; ama hayır rahatlamadım; kanımdaki üzüm fermantasyonu da rahatlatmadı; mutlu saatler bize çok uzak...