Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Cuma, Ocak 18, 2008

gucur gucur ediyor kafamın içi, öldüremedim seni

iç ses denen şey önemlidir; size yol gösterir; göremediklerinizi gösterir, ama onu kontrol etmeyi de bilmelidir insan... sanırım ben edemiyorum bu aralar. ishal olmuş kendileri, kafamın içini gucur gucur inletmekte; atmak istemekte sürekli bi'şeyleri dışarı... hele ki yastığa koymaya görsün kafamı; söylevler ve demeçler başlıyor o an; tekmeliyor ve inliyor; uluyor ve küfrediyor; yaratıyor ve yeniden yaşıyor her şeyi; bi nevi reenkarnasyon-yalan olanından... ben ki uykuya teslim olmayı seven, direnemiyorum karşılarında; evet gucur gucur ediyor; gurul gurul ötesinde, daha fazlası, daha şenliklisi daha katmerlisi... o konuştukça ben susuyorum, onun konuşması beni içeri hapsediyor, onun söyledikleri beni delirtiyor, onun sesi-ta kendisi, geri gelmiş demek! sensiz diyor, yaşanmıyor...

seni öldüremedim bi'türlü, kendimi de; şimdi beni sokakta takip ediyorsun gölge gibi.

2 yorum:

At 18 Ocak 2008 09:37, Blogger Bleu dedi ki...

Bu kadar iç ses demişken, Elif Şafak/Siyah Süt, okunmalı sanki...

 
At 21 Ocak 2008 21:41, Blogger yavuzy dedi ki...

teşekkürler öneri için; iç ses deyince akla gelen isim olric'tir benim için; oğuz atay-tutunamayanlar.

 

Yorum Gönder

<< Home