Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Pazartesi, Kasım 26, 2007

tecrübesiz (6 piyon)

solo test'te altı piyon bırakmanın ünvanı tecrübesiz'dir. (geçenlerde almıştı, beraber oynardık) o seviyeyi simgeleyen bir de fotoğraf vardır eski versiyonlarında; küçük bir çocuk, hah işte o benim! (memnun oldum). korkak ve beceriksiz bir hayvan olmamın yanı sıra tecrübesizlik de beni 100 mt. öteden ayırt eden bir özelliktir. "küçüğüm, daha çok küçüğüm, o yüzden hatalarım". O, gezip tozup, en güzel günlerini yaşarken bensiz, ben el yordamıyla bu miyop yaşama alışmaya çalışıyordum, hala çalışıyorum; "bütün o sanki'ler beynimdeki jankiler, bitmeyen eskizler, bitmezler..."

olay bundan ibaret işte, bir türlü 6 piyonu geçemiyorum, normalliğe adım atamıyorum, halbuki 5 piyon'daki o kravatlı abiyi sevmişimdir her zaman. O, üçlere ikilere geldi; ben altıda gezinip duruyorum; altı üstü bir hayat, beceremiyorum.

solo testler, kendimle testler, kendimi hizaya çekişlerim, kendime biraz acısam demiştim ya geçenlerde, hani severdim dünyayı biraz daha demiştim; şimdi O, okyanusta bir damlaya dönüşürken (beni taşıran damlaydı bir zamanlar- şimdi bomboşum), ben piyonlarımla başbaşa birden altıya kadar sayıp duruyorum.