Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Perşembe, Kasım 22, 2007

büyük hayaller

her zaman bir yerlerde duyarım bunu (belki de kendi kendime çok sık tekrarlıyorum); "büyük hayaller büyük hayal kırıklıkları yaratır". ortalama birisi olmanın sırrı da tam burada, ne büyük hayallerin olsun, ne de büyük hayak kırıklıkların.

sanırım bu seçeneği geçiyoruz hep... bizi beslediği için hem büyük hayallere hem de büyük hayal kırıklıklarına ihtiyacımız var. dur ya, yoksa kendimi mi kandırıyorum ben?

"mutlu insanların hikayeleri yoktu"*

richard brautigan bir kitabının arka kapak yazısından

2 yorum:

At 22 Kasım 2007 08:50, Blogger sherlotte holmes dedi ki...

ama o ortalama insan mutluluğun göklerinde de yüzemez işte...
demek istediğim, ortalama biri olmanın hiçbir riski olmadığını söyleyemez insan...

"mutlu insanların hikayeleri yoktu" çünkü insan güzel anılarına ihanet etmekten hiç çekinmezdi...

bi derste konuk bi öykücümüz vardı, adını şu an hatırlayamadığım için üzgünüm.."mutluluktan sone çıkar, acıdan senfoni" demişti...
kendi sözü müydü bilmiyorum ama o zaman "evet ya" demiştim. bu onun gibi bi şey olsa gerek.

 
At 22 Kasım 2007 12:09, Blogger yavuzy dedi ki...

hikayelerin mutlu insanları var ama, onlardan biri de olamaz mıyız be diskötekcim bi kaç günlüğüne... o inandığımız hikayelerde...

 

Yorum Gönder

<< Home