Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Çarşamba, Eylül 05, 2007

eksik-yanlış-yorgun...

ne yazabiliyorum ne okuyorum; o görevi diğer parçaya devrettim sanırım; hele bi geçsin tezden... yaz sonu yorgunluğu, evde oturmanın yorgunluğu, 3 günlük tatilin yorgunluğu; neyse ki hala kalp kırabiliyorum, dilim bi karış; bi yerlerden sızıyor hala kan: hayattayım! demek ki yol değiştirirken beklenen radikal değişime bünye o kadar da hazır değilmiş, diyorum...

yeni bir döneme yeni evde girerken eski ankarada, eski alışkanlıklardan bi türlü kopamamanın kızgınlığını taşıyorum içimde. kafamı bi türlü rahatlatamamanın, sürekli bi şeyleri yanlış yaptığımı düşünmenin...

2 yorum:

At 13 Eylül 2007 19:06, Blogger grkm dedi ki...

bende artık yazamıyorum çokta nadir okuyorum.yorgunum ama yorgunluğumun önüne herşey yakışıyor.sanırım yorgun doğmuşum.öyleki hazır çorba nasıl yapılır diye salakça bir şeyi googleda ararken senin siteni buldum :)yorgunluklarda biryerde kesişiyormuş demekki.bir merhaba diyim dedim.

 
At 15 Eylül 2007 01:23, Blogger yavuzy dedi ki...

merhaba görkem, yorgunluk-bıkkınlık-aylaklık ve buna mukabil saçmalık, bu blogun halet-i ruhiyesi; vakti zamanında aylaklıkla ilgili yorum da girildi: http://wearenoone.blogspot.com/2005_05_01_archive.html mayıs 2005'ten... belki durumunu izahta yardımcı olabilir, selamlar...

 

Yorum Gönder

<< Home