Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Perşembe, Kasım 08, 2007

"rüya gibi iki gece"nin ardından...

onun "rüya gibi iki gece"sinin üstünden bir hafta geçecek önümüzdeki iki gün ve ben bir adım daha ilerleyeceğim, derken düşeceğim belki, ya da geri geleceğim, çünkü git git ancak buraya gelirsin geri, "kafam batı yüreğim doğu": ikisi tam bir bütün.

aslında bunu hak etmek için hiç bir şey yapmamıştım, aslında onu hak etmek için çok şey yapmıştım, aslında adaletin bir terazisi varsa evet dengeye geliyor yavaşça, aslında saçmaladığımın farkına vardıkça daha iyi oluyor...

affettim ve büyüdüm. çeyrek asırlık çınarız bugüne bugün.

hiç bi' şeyin değişmeyeceğini bilerek, ağzımdaki demir leblebiyi çiğneyerek...

"kesiklerimden damlar, sessizlikler, çığlıklar"

karanlık ve uykusuz iki gecemin ardından bir hafta geçecek önümüzdeki iki gün; sonra biraz daha büyüyeceğim kasım'ın kasıklarında... "çocukluğumun soğuk geceleri"nden gençliğimin ikinci yarısına...

3 yorum:

At 14 Kasım 2007 16:29, Blogger sherlotte holmes dedi ki...

"affettim ve büyüdüm."

bunu gerçekten başarabildin mi? ikisini de yani... eğer öyleyse gerçekten saygıyla eğilirim önünde... büyümek, hele ki affetmek ne zor... unutmak ikisinden de kolay ama...

yazıyorsun artık. sanırım zorlamaya da gerek kalmayarak. sevindim...

 
At 14 Kasım 2007 21:27, Blogger yavuzy dedi ki...

yeteri kadar zorlandım yazamaya sherlotte, azmettirildim, suçum hafifliyor o yüzden...

 
At 29 Kasım 2007 22:33, Blogger Nisa dedi ki...

Bu da Vega'dan, Deniz'den:
Yalnızlığa yerini sormam
hiç yoksam, hiç olmadıysam
ağlamam, ağlamıycam.

 

Yorum Gönder

<< Home