Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Pazartesi, Kasım 12, 2007

kendime bir trajedi yazarı arıyorum

hayatımı değiştirmek için attığım adımların sonunda geldiğim yer uçurumun başı ya da sonu. bundan sonra atılacak adımlar için umut vaat etmiyorum. deneyip, yeniliyorum, daha iyi yenilmek için; "kendime bir trajedi yazarı arıyorum", çünkü bunlar kayıtlara geçmeli bir üçüncü şahsın gözünden. bu saçmalık taçlanmalı artık. bunca çelişki, bunca komedi, bunca ironi boşa gitmemeli. ya çektiğim söylevlerin beyhudeliği?

sirenler çaldı yine ve 25. yaşımı kutladı. kulaklarımda uğuldadı durdu yeni bir hayatın doğum sancıları, evet hayat yeniden başladı, hayat yine başladı nedense, "sanki bir tren raydan çıktı vücudumda". neyse ki son istasyon çok yakın, yardım çığlıkları duyuluyor hala...

"sen acının sınırları olduğuna inanır mısın?"