Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Perşembe, Temmuz 20, 2006

30 Günde Yabancı Dil Öğrenin

Kendimize yabancı olan dilleri öğrenmek için çaba sarfetmek ne kadar anlamsız. Anlamsız çünkü kendimize yabancı olmayan dillerin ne olduğunu, neye benzediğini bilmiyoruz (bak yine ikinci çoğul konuşuyorum).

İnanmam (ya da hatırlamam) zor olsa da farkettim ki ortak bir dilimiz varmış. Dünyanın geri kalanıyla iletişim kurmamızı sağlayan bir dil. Yalnızlığın dili... Yaklaşık iki haftadır kendime yabancı bir yerde yabancı olan insanlarla yaşadığımı zannediyordum. Meğerse birbirmizi hep tanıyormuşuz. İletişimsizliğime yepyeni bir noyut eklendi. Artık hep beraber yalnızlığımızı kutluyoruz, susuyoruz. Boşu boşuna bir ton para döküyoruz bir iki kelime öğrenmek için... Bütün broşürleri yakıp kutlayacağım bu günü.

Yeni insanlarla tanışmaktan da bu yüzden nefret ediyorum, daha farklı daha yeni yalnızlıklar öğrenmek pek de iç açıcı değil... sakin sakin yalnızlığın dilinden konuşalım, kimsenin canını yakmayalım.

aynıdilikonuştuğunubilmiyormuşgibiyapangillerden

3 yorum:

At 20 Temmuz 2006 16:55, Blogger yavuzy dedi ki...

"soluduğumuz aynı hava, o bizanslı aşıklarla..." dönünce setlistine cenktaner ekleyeceksin, yoksa geri gönderirim seni oraya.

dön artık.

 
At 4 Ağustos 2006 13:47, Anonymous Adsız dedi ki...

dev dev dev bir elmayı ısırmak istiyorum, o kadar sulu, ekşimTrak, tam "istediğim" gibi... hamle ediyorUm amma nafile kopaRmak, tadıNı dahi alamıyorum. çaba çaba, yok, katiyyen olmuyor. SıRtımı Dayıyorum sert, gergin yüzüne, susuyorum.
ben beceriksiz bir meyve sineğiyim. iki elim var ve bir elmayı yiyemedim...

mU

 
At 17 Ağustos 2006 21:42, Blogger MM. dedi ki...

hımmm,hiç bu açıdan bakmamıştım...

 

Yorum Gönder

<< Home