Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Salı, Temmuz 11, 2006

kendimi tüketmekle meşgulüm...

"neden bana bizden bu kadar gerisini sen halledeceksin dediklerinde isyan etmedim". bilmiyorum. o an için yapabilirim gibi geldi. yapmak için de elimden geleni yapıyorum. yapamıyorum. aslında attığım her adımın kendimi tükettiğine şahit oluyorum. yolu bulmaya çalışırken yoldan olduğumu fark ediyorum. bu da bir yoldur diyip susuyorum. susarken, tüketim daha sert bir hal alıyor. aslında susmasam bağırıp çaırsam herkesi suçlasam belki biraz daha hafiflerim. olmaz. daha da hafiflersem uçar giderim. birazcık sağlam basmalıyım şu zemine. meşguliyetimin keyfini çıkarmalıyım. hem allah çalışanı sever; bu da bir iştir. kendiyle meşguliyet. ama en azından bir işi iyi yapmalıyım; kendimi başarıyla tüketebilmeliyim. beni yeniden dolduranlarla mücadele etmeliyim, dolduruşa gelemeden...

2 yorum:

At 11 Temmuz 2006 23:22, Blogger ... dedi ki...

bu yazı da son cümleleri yazarken ezberlemeli dimi?

 
At 20 Temmuz 2006 02:45, Blogger diskötek dedi ki...

"biz her zaman senin yanındayız", korkuyorum bu cümleden, demeden de kendimi alamıyorum...

uzaktayım ama...

 

Yorum Gönder

<< Home