Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Perşembe, Mayıs 04, 2006

dumanlı sözler...

"herkesin gözü önünde azmettirdim kendimi"

herkes her şeyin farkında yada
kimse hiç birşeyin farkında değil
umrunda veya değil
yaşanıp gidiyor ne de olsa
üstelik giyinmişiz de tiril tiril

"zamana dair düşlerim gemi benim kaptan benim"

zaman bir denizdir -insanlar bir liman
altı üstü bir nefestir- yaşamla ölümü ayıran.
kelimeler alt alta dizilir
çıkmaz bir şiir
melih cevdet, orhan veli
ya da nazım hikmet ran
edip cansever sever içkiyi
cemal süreya kadını ve şehri
rakı şişesinde balık olsam
ben de bulurum belki
şiirdeki müziği

"bir de baktım ki batmıştı gemilerim"

hem kalben hem fikren
aidiyet, sorular, bulantı, sıkıntı, çıkış kapısı, yangın!

şarap şişesinden yatak,
mantardan yastık,
mezeden yorgan
yapsak
istek kipinde bir hayat
gereklilik kipinde rüyalar,
emir kipindeyiz heyhat
gerçeklik
-yaralar.