Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Perşembe, Temmuz 03, 2008

herşey yolunda, problem yok

hayatın rahat ve kusursuz katmanını keşfettim yıllar sonra, ya da yeni farkına vardım. bu sebeple herhangi bir patent alma çabam olmayacak gibi görünüyor. lüküs hayat da nedir ki, bu yaşadığım katman varken. arkadaşlar, sevgilliler, seks partnerleri, şişe şişe içkiler, gereksiz tonlarca kelime ve söz öbeği. bazen oturup da düşünürüm, bu öbeklerin oluşturulma biçimini bir formüle dökebilir miyim diye. yıllar yılı boktan hayat tecrübeleriyle oluşturulmuş bu yeteneği bir sayfalık bir matematiksel bir formüle çevirmek... mistik bağlantılar üzerine olan kitapları okuduktan sonraki ürpertiye yakın birşey hissettiğimi bile söyleyebilirim.

monologlar, diyaloglar ve multiloglar arasında kaybolduğum zaman bu düşünce beynimi iyice kemirmeye başlıyor. vay be diyorum, kutsal bir şey mi acaba? evrimin son aşaması belki de.

arasıra yenik düşüyorum bu evrime, kendimi bırakıyorum. çünkü seks partnerleri de iyidir.

3 yorum:

At 6 Temmuz 2008 16:33, Blogger yavuzy dedi ki...

iyidir, iyi. bildiğimden değil yani, öyle diyorlar...

bana seni soruyorlar, o mistiszmi, o ürpertiyi, o hayatın renklerini... ser verip sır vermiyorum, kimseyi tuzağına düşürme diye.

yazdıklarınla beni haklı çıkardın (http://wearenoone.blogspot.com/2006/06/herkein-derdi-ayn-herkein-derdi.html demiştim...) ve tabii sana yeni işler bulma potansiyeline sahip en yakın arkadaşlarının derdine de derman oldun.

 
At 7 Temmuz 2008 13:32, Anonymous Adsız dedi ki...

"in to the wild" filminde çocuk günlüğüne şöyle yazdı "happiness is only true when it is shared" bu aralar ben de cebimde olmayan 5 kuruşa rağmen kendimi çok zengin hissediyorum. bunda her haftasonunu geçirdiğim yerin etkisi büyük. kesişmeler güzeldir :)
diskötek visuals rock! by the way
mo

 
At 8 Temmuz 2008 01:40, Blogger diskötek dedi ki...

herkes sessiz olsun cunku karmasanin muzigi tercih edilebilir bazen.

 

Yorum Gönder

<< Home