Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Pazartesi, Temmuz 14, 2008

bir ingeborg bachmann şiiri;

kuşkularım, buruk ve doymamış
damlamakta akşamın derinliklerine
bir şarkı söylüyor yorgunluk kulağıma
dinliyorum...
daha dündü!
ama geçer nasıl olsa!

uykunun en güzel diyarlarını tanıyorum.
asla gitmek istemiyorum oralara
henüz bilmiyorum, kapkara göl
nerede son verecek acılara.
bir ayna varmış orada,
parlak ve sağlam,
ve istediği,bize,
acının yansımalarıyla,
derinlikleri göstermekmiş.

--

koca bir pazar günü kaybolup evimin içinde, çıkıp geldiğimde bunları buldum, boğucu pazara ithaf ettim; bir gün geri gelemeyeceğim o pazarlardan...

1 yorum:

At 6 Eylül 2008 12:56, Blogger serdanka dedi ki...

Evde kaybolmak... Öyle canlı bir anlatım ister ki... Bekliyorum üstad senden evde kaybolmayı anlatan bir yazı...

 

Yorum Gönder

<< Home