Saçmalığın İki Kavramı

hayat üzerine bir iki şey

Perşembe, Mart 24, 2005

Hacettepe Hastanesi ve Bilinmeyenler

Bugüne dek yolunuza hiç düştü mü bilmiyorum ama ben Hacettepe Hastanesinde tam 1 hafta kimsenin haberi olmadan yaşadım. Bu sırlarla dolu hastane görünümlü üs hakkında hemen hemen her şeyi öğrendim. Sadece bazı ayrıntıları ve bağlantıları bulamadım. Bu hastaneye girmek için sıradan bir vatandaş gibi sevk aldım. Bu sevki yoğun uğraşlarım sonucunda zor da olsa almayı başardım. Şimdi beni daha da zor bir görev bekliyordu; hastanede kalmak…


Bu yüzden basit bir iki tahlil için stratejik konumu çok önemli olan ürolojiyi seçtim. İçeride onlarca hasta vardı. Bir de kocaman özel bir kilide bağlı kapı. Bu kapının arkasında neler olup bittiğini bilmenin merakı içimi kemiriyordu. İdrar tahlili için toplam 354 basamak inip çıktım. Yaklaşık olarak hastanenin 5/7’sini dolaştım. Bu gezim sırasında çok yararlı bilgiler topladığımı söyleyemesem de ortama ayak uydurmak için hasta psikolojisine girmeme yardım etti. Formalite icabı olarak bir iki yere işedim.


Hastanenin tanesi 100 ytl civarında olan parlak ve güzel mermerleriyle döşenmiş kısımları tabi ki güzel bir kandırma aracıydı. Her yer güzel ışıklandırılmış ve bazı sanatçıların eserleriyle – genellikle seramik- süslenmişti. Bu eserlere uzun süre bakıldığında fark ettiğim şey: gitgide hasta olduğumu hissetmemdi. Bu o kadar işe yarıyordu ki, kaybolduğumu düşündüğüm bir anda rastladığım ve hasta olduğunu düşünen bir adamın tam tamına 53 gündür orada yaşadığını öğrendim. Ama o donuk gözlerine daha fazla bakmamak için hemen yolumu sordum ve uzaklaştım.


Bu arada içerideki insanların ellerinde bir sürü değişik renkte basılmış formlar vardı.; evet sadece bunlar ve bu formlar sayesinde insanlar bir sonraki duraklarını anlayabiliyorlardı. Burada bir tür küçük bir evren vardı; kendi başına yeterli olan ve tıkır tıkır işleyen baş döndürücü bir sistem.

Devamı gelecek



dikkat dikkat:
uzun zamandır bu yazıyı düzenlememek için savaş verdim ama artık dayanamadım (hatta dayanamadık). bu yazı - belli ki çok uyduruk yazmışım - gerçeküstü göndermelerle bir hastane tasviri idi. yani burası hacettepe'de değil de gata da olabilirdi, bilmemne hastanesi de olabilirdi. neyse, aslında yazılan yorumlardan epey toplumsala ait epey bir veri elde ettik (haha bütün veriler elimizde).ne fanatikler varmış... kusura bakmayın canlar, yazınsal bir rezillik çıkardım galiba ortaya. neyse bir de bu yazıya esprili yaklaşın... ne bileyim en azından yorum yazmayın.

70 yorum:

At 16 Haziran 2007 00:07, Anonymous Adsız dedi ki...

Yazin bence hacettepeyi anlatmada yetersiz bile kalmis.. hacettepe bir utanç duvari.
Ben hacettepe hastanesini Titanik'e benzetiyorum. Parali özel kisimlar son derece luks, mobilyasindan havalandirmasina, doktorundan hastalara muayenesine kadar her sey dört dörtlük... devlet memurlari, ssk ve bagkurlularin , kisaca özel muayene parasi veremeyen vatandaslarin gittigi poliklinik kisimlari ise, genelde acilin hemen yaninda, pis bakimsiz, havalandirmasi olmayan ve sadece ogrenci doktor adaylarin hastalara baktigi yerler...Hacettepenin yeni anlayisi demek ki bu: Hersey para için.. Paran yoksa geber.. En ucuz muamele parasizlar için... Zira resmi sevkli giden hatalar bile bir noktada tikaniyorlar. neden mi? çunki is eninde sonunda tahlile geliyor.. ve insan için bazi onemli tahliller- ki bunlar genelde ciddi hastaliklari kapsiyor-ornegin mamografi, EKG vb tahlilleri yaptirman icin ya bir sene sonrasina gün veriliyor, ya da "para karsiliginda ozel olarak yaptirirsan hemen tahlili yapariz" deniyor; Kisacasi, ne yaparsaniz yapin PARASIZ Hacettepe hastanelerinde muayene olamiyorsunuz.Kendilerin Profösör denilen güya hipokrat yemini ederek insan sagligini herseyin ustunde tutmasi gereken doktor geçinenler bu duzeni oyle bir kurmus ki, mesleki ahlak, vicdan, insan kavrami yok olmus... Dilerim yolunuz HAcettepeye dusmez... Para Tuzagi, utanç duvari hacettepeye!..

 
At 16 Haziran 2007 15:05, Anonymous Adsız dedi ki...

bırakın bu işleri.siz hiç numuneye veya dışkapı ssk ye gittinizmi.ben bir hacettepe çalışanı olarak hastanemle gurur duyuyorum. bırakın bu provakasyon hizmetlerini.hastalara en üst düzeyde hizmet veriyoruz vede sonuna kadarda hep böyle olacak.bırakın bu işleri lütfen...

 
At 20 Haziran 2007 11:42, Anonymous Adsız dedi ki...

HACETTEPE ADI GİBİ HACETİN GİDERİLDİĞİ YER DEĞİL. SORUN YARATAN İNSANI SİNİRLENDİREN ÜZEN, HASTA YAPAN İĞRENÇ ÜSTÜ BİR HASTANE.KENDİM HİÇ MUAYENE OLMA ŞANSINA ERİŞEMEDİM.ÇOCUKLARIMIDA MUAYENE ETTİREMİYORUM.HERGÜN ERKEN GELİN DİYORLAR ERKEN GİDİYORSUN AMA NEDENSE HEP SIRA DOLUYOR. ADÖLESEN DİYE BİR BÖLÜM AÇILMIŞ NE OLDUĞU NE ANLAMA GELDİĞİ BİLİNMİYOR. VE NE HİKMETSE HERGÜN ERKENDEN SIRA DOLUYOR.

KAPI DOKTORU NEYSE KAPIYA BİRİNİ AFEDERSİNİZ BAĞLAMIŞLAR.SİZE İNSANDAN BAŞKA HER ŞEY YERİNE KOYUYORLAR. GÜVENLİKÇİLER KAĞITLARA SIRA YAZAN GÖREVLİLER OLMUŞ KATİP GİBİ. ANNELERİN KUCAKLARINDA HASTA BEBEKLER ACİLDEKİ HER TÜRLÜ HASTA İLE BERABER SICAK HAVASIZ VE PİS KAPI ÖNÜNDE GÜYA MUAYENE EDİYOR VE İLGİLİ BÖLÜME YÖNLENDİRİYORLAR. İĞRENÇ ÜSTÜ BİR HASTANE ........
HASTANE YÖNETİMİNİ KINIYORUM. VERGİSİNİ ÖDEYEN BİR VATANDAŞ OLARAK ALAMADIĞIM HİZMET İÇİN ÖDEDİĞİM VERGİYİ YETKİLİLERE HARAM EDİYOM. NEDEN HACETTEPE DENEN YER NUMARATÖR İLE ÇALIŞMIYOR.KARGAŞA PİSLİK HASTALIK ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR......................DAHA YAZACAK ÇOK ŞEY VAR.HACETTEPE HASTANESİNDEN ŞİKAYETÇİYİM.(HASTANE DEMEYE BİN ŞAHİT İSTER.)TABİİİ PARAN VARSA HASTALARA BAKIYORLAR.DOKTORLAR VE YÖNETİM HERKESE PARA İLE BAKIN DİYE Mİ HİPOKRAT YEMİNİ EDİYORLAR.......

 
At 26 Haziran 2007 13:10, Anonymous Adsız dedi ki...

sorun aslında hacettepe macettepe değil.tüm hastanelerde sorun var.sıra var,deneyimsiz yeni doktorlar var,kayırma var,çok ileri tarihlere randevu verme var,parayla hocalara ulaşabiliyorsunuz ancak!hem maaşlarımızdan otomatik olarak vergi kesiliyor,hem sağlık gideri altında ama yine de tekrar para verip iyi bir hizmet alabiliyorsunuz.ama bence en kötü bir üniversite hastanesi bile en iyi özellerden iyi durumda.ve bunlar bir kez daha devleti-bizi soyuyorlar...VE evet eğitim ve sağlık devletin görevi ve ücretsiz!miş...Bu zincirin her halkasında problem var,baskılarımızı nereye yoğunlaştıracağımızı iyi bilmeliyiz!Biz ısrarla istemez ve isteklerimizin yerine getirilmesinde ısrarlı olmazsak bu daha kötüye giderek sürer..kaçacak yer kalmadı artık!o hastaneyi beğenmedim diğerini deneyeyim,özelde günlerce sürünmem ona giderim,basar parayı özel kısmına-hocasına vs. giderim..yok artık!hasta çok,hastane-kaliteli hastane ve personel yok,teknoloji yok,ya da olan yeterli kullanılamaz durumda...

 
At 7 Ağustos 2007 01:08, Anonymous Adsız dedi ki...

yani aslında bu bir kandırmaca değil sadece kadro önemli. profesörleri anladık da 12 yıldır sürekli zaman aralıkları ile gittim bu hastaneye ve her şey değişmişti değişmeyen tek şey asık suratlı hemşirelerdi. insanı bir köpek gibi azarlamayı marifet biliyorlardı hiç bilmeyen biri olsa orayı saray onları da acımasız saray adamları sanar korkardı. ama bak bir hele biz de korkacak göz var mı bize bir kere bağırdılar anında hadlerini bildirdik. aslında o kkadar da tırsaklar ki. bilmeyen bir şey sanır diyorum ya işte.

 
At 13 Ağustos 2007 12:46, Anonymous Adsız dedi ki...

HACETTEPE LANET BİYER 11/08/2007 PERŞEMBE GÜNÜ Bİ ABLAMI KAYBETTİM 1 AYDIR KOMADA VE HİÇ BİRŞEYİ YOKKEN AMELİYATA ALIYOLAR VE KIZ HEMEN KOMAYA GİRİYO VE HAYATINI KAYBEDİYO BENCE BU BÜYÜK Bİ SORUMSUZLUK ŞUAN ÇOK ÜZGÜNÜM O BENİM BİRİCİĞİMDİ CANIMDI AYRICA TRT SES SANATÇISIYDI

 
At 8 Eylül 2007 15:05, Anonymous Adsız dedi ki...

alla allah yahuu arkadaşlar hiç mi numuneye, ankara hastanesine gitmediniz hacettepeye atıp tutuyosunuz. herşeyi pırıl pırıl dört dörtlükk mis gibi hastanee takdir ediyorum ben tüm çalışanlarını da yönetiminidee. çok konuşup durmayın laf ola beri gele konuşuyosunuz.yok bakmıyolar yok sıra bekliyoruz falan filan sanki başka yerde beklemiyo musunuz ,en azından tertemiz düzenli bi hastane, diğerlerinde hasta olmayan bile hastalanıp çıkıyor.Elinizi vicdanınıza koyun sırf iki laf etmek için atıp tutmayınnn.

 
At 14 Eylül 2007 01:11, Anonymous Adsız dedi ki...

şimdi kim okusa size yuh yani hiç bu kadar rezil olacağını düşünmezdim bu hastanenin der. yetmez oda sayar, oda kafi gelmez birde yalan katar ki kendide bir süre sonra inanır.bir resmi kuruma gidersiniz saatlerce kuyruk beklersiniz hiyarerşi içinde boğulur halledemeden günlerce sürünürsünüz gıkınız çıkmaz.ssk, numune vaya sağlık ocaklarında sıraya girmek değil sıranın yanına bile yaklaşamazsınız gıkınız çıkmaz. ama bir üiversite hastanesi oldumu aslan kesilirsiniz. sanırsınızki gittimi kapıda kortej karşılar çay kahve eşliğinde muayene oluruz diye beklersiniz. durun artık orda bir grip için bile gereksiz yere en son gelinecek nokta olan hastaneleri işgal etmeyi, reçete yazdırmak için doktoru devamlı tacizlemeyi, alkollü gelip ahkam kesmeyi marifet bilirsiniz. sonrada bir bağırdım tırstı dersiniz, tırsan yok arkadaş sadece o kişinin kendine olan saygısından size bulaşmamıştır da ondan.gereksiz yere hastaneyi işgal edeceğinize ufak işleriniz için sağlık ocaklarına veya en yakın bir sağlık kurumuna gitmeniz, çalışanlara bazı ailelerin yaptığı gibi saygılı davranıp agresif davranmazsanız,ben insanım karşımdakide bir insan felsefesini gütseniz,eğitime dayalı bir hastaneye gidince ne eğitimi şimdi biz beklerken demeseniz ne iyi olur. ki farkındamısınız türkiyenin en uç noktalarına kadar sağlık elemanı eğiten bir kuruma daha anlayışlı davranıp ona göre sıranızı bekleseniz ne iyi olur. gelelim hacettepeye yurdumuzun dört bir yanından hasta akınına uğrayan ve ayrı bir ekol olan bir kurumu bence aşağılamak size yakışmıyor.şimdi oturup sakin düşünmeyi ve sakin davranmayı öğrenin ve her zaman hacettepenin sizlere de aynı şekilde davrandığını bilin. dilerim hiç kimsenin sağlığı bozulmaz ama ne olursa olsun bizler her zaman sizler için orada olacağız. saygılarımla.

 
At 24 Eylül 2007 13:44, Anonymous Adsız dedi ki...

yorumları okudum bende bir emekli sandığı üyesiyim gayet rahat randevumu alıp saatimdede muayenemi oluyorum hst neyi temiz de buluyorum bu bir karalama kampanyasısysa çok ayıp utanç verici lütfen çamur atmaktan vazgeçin

 
At 6 Ekim 2007 12:36, Anonymous Adsız dedi ki...

Lütfen bırakın bunları, fantezilerinizi yaşamak için hastaneye girmişsiniz, sonra da konunun uzmanı gibi ahkam kesiyorsunuz.

Hastaneyi karalamak için yazdıklarınız akıl karı değil. Yok seramiklere bakınca hasta hissettim, yok "formalite icabı" iki yere işedim (keşke işemeseydiniz bir hafta boyunca), yok bir adamı gördüm 53 gündür hastanede yaşadığını öğrenecek kadar konuştum ama hemen yolumu sordum uzaklaştım, yok herkesin elinde değişik renkte basılmış formlar vardı(vah vah vah!). Biraz sakinleşir ne yazdığınızı okursanız ne kadar saçmaladığınızı da anlamış olursunuz.Bundan sonra Türkiye'nin en iyi hastanesini eleştirmeden önce iki kere düşünmenizi tavsiye ederim.

 
At 12 Ekim 2007 20:53, Anonymous Adsız dedi ki...

yaa böle sacmalıklarla hacettepe ye camur atıyorsunuz ama siz aslında camurun tam içindesiniz gül gibi prıl prıl bunu yazan hiç kafasını kaldırıp bu yazıya bakmamış çün ki cok belli oluyor

 
At 15 Ekim 2007 02:52, Anonymous Adsız dedi ki...

tum hacettepe calışanlarına saygılar sevgıler yuce yaradan size kuvvet sabır versın prof dr mehmet alı oto prof dr kudret aytekin ve prof dr cem yorgancı oglu allah sızi başımızdan eksik etmesin iyiki varsınız

 
At 6 Kasım 2007 21:18, Anonymous Adsız dedi ki...

Bütün yorumları okudum ve hacettepe hastanesinin ne kadar rezalet bir hastane olduğuna aynen katılıyorum.Yazılanlar az bile.Çalışanları çok suratsız ,soru sorduğunda cevap verme zahmetine bile katlanamayan insanlar.Yazık çok yazık.ben romotoloji bölümünde paramla muayene olup rezillik yaşayan pekçok hastadan biriyim. sanmayın öyle paramızla muayene olup rahat koşullarda sorunlarımızı hallettiğimizi.tam tersi paramızla rezil oluyoruz.muayene olduktan sonra verilen tahlilleri yaptırmak amacıyla tekrar romotoloji bölümüne gittik. daracık pis koridorlarda insanların önünde kuyruk oluşturduğu kan almak için sıra bekledikleri içinde 2 kişinin oturduğu bir oda.Hijyen koşullarından tamamen uzak hemşirelerin dışarda sıra bekleyen hastaları umursamazca yaptıkları laubali şaka ve muabbetler.koridorda uzun bir süre hasta halimle ayakta bekledikten sonra sıra nihayet bana geldi.kan verditen sonra elime alınan kanların olduğu tüpler tutuşturulup bilmem kaçıncı katta ki laboratuara götürmem ordanda diğer tahliller için bilgi alabileceğim söylendi.Kan vermenin vücudumda yaptığı halsizliğe ve hasta halime rağmen tek tek 4 veya 5 labaratuar dolaşıp kan tüplerini teslim ettim.Neyazıkkı her yerde aynı manzara insanlar ellerinde kan tüpleri ayakta sıralarının gelmesini bekliyor.görevliler hastaların sorduğu sorulara cevap vermeye bile tenezzül etmediği için insanlar diğer hastalara sorarak yardım alabiliyorlar.bu mu türkiyenin en iyi hastanesi,en iyi doktorların yetiştiği üniversitemiz.bence hastanesinin çok iyi koşullarının olduğunu savunan personelin at gözlüklerini çıkarıp hastaların ne zorluklar yaşadıklarını görebilmeleri.Şimdi tahlillerin sonuçlarını kimbilir ne zor şartlarda alacağız ve tekrar özel muayene olduğumuz doktora nasıl göstereceğiz telaşına kapıldık.Bence hacettepe hastanesi ibni sina hastanesinin özel muayene ve bölümünü kendilerine örnek almaları gerekli.Nerede hacettepe hastanesinin başhekimi,hiç kimse kendisine bu rezillikleri göstermiyormu.Fırsatı varsa İbn i sina hastanesinin başhekiminden yardım alsın.Onun nasıl İbn i sina hastanesi özel muayehane bölümünü mükemmel işleyen bir sisteme dönüştürdüğünü öğrensin.Dilerim bu yazılanları gerçekten yetkili kişilerce okunup gerçekten de hacettepe hastanesini adına yaraşır bir hastahane haline getirebilmesi.

 
At 14 Kasım 2007 00:49, Anonymous Adsız dedi ki...

Hayır hiç de dediğiniz gibi bir hastane değil hacettepe ben 6 ay yattım kalp damar da gayet iyi temiz ve hemşireleri de hiç de azarlamıyorlardı. Kalp nakli oldum o hastane de çok da iyi bir şekilde baktılar ve tedavimi tamamladılar. hacettepe personleine ve doktorlarına çok teşekkür ediyorum...

 
At 15 Kasım 2007 12:01, Anonymous Adsız dedi ki...

BÜTÜN YORUMLARINIZI OKUDUM VE SİZİ KINIYORUM BİZİM MİLLETİMİZE NE KADAR İYİYLİK YAPARSAK YAPALIM HİÇBİRZAMAN YARANAMAYIZ VE BU DA BİR ÖRNEĞİ SİZ HİÇ SSK HASTENSİNE FİLAN GİTMEDİNİZ HERALDE YADA TIP FAKÜLTESİN ORADA ÇALIŞAN TÜM PERSONELDEN ALLAH RAZI OLSUN BENİM ABIMI ORASI IYILEŞTİRDİ DAVRANŞ VE YAKLAŞIM ŞEKİLLERİ OKADAR SAMIMI O KADAR İÇTENKİ BEN BU İLGİYİ ÖZEL DOKTORLARDA BILE BULAMADIM PARAMLA REZİL OLUYORDUM OYSA HACETTEPE OYLE Bİ YER DEGIL LÜTFEN BAZI ŞEYLERİN KIYMETİNİ BİLELİM VE BU SAÇMA SAPAN LAFLARI BIRAKALIM.

 
At 15 Kasım 2007 15:22, Anonymous Adsız dedi ki...

telefonlara neden bakılmıyor anlamıyorum orada genel sekreter ne iş yapıyor anlamıyorum 8 saatir telefonun başındayım ve telefona cevap veren bir alahın kulu yokmu orada bu nasıl bır iş anlayışı anlamıyorum...........................

 
At 27 Kasım 2007 14:38, Anonymous Adsız dedi ki...

Hacettep Hastanesi gerçekten berbat bir yer. Hastalar moron internlerin elinde. Birbirini takip eden iki işi planlayıp önceden söyleme becerisinden yoksunlar. Aslında bunlarin hocaları moron, haliyle yavruları da moronlardan seçiliyor. Ne hastaya saygı, ne empati var. Beyaz gömlek giyen kendini fasulye gibi nimetten sayıp ortalarda dolaşıyor. Bu kadar geri zekalının bir arada sağlık hizmetlerini bu derece ayaklar altına aldığını görmemiştim. Hesap sorma diye birşey bulunmadığından, ortada tamamen bir sistemsizlik hakim ve hayatın gerçeklerinden haberi olmayan bazı büro müstahteminin hazırladığı formlar ve uygulamalar yüzünden vatandaş gereksiz yere hırpalanıp duruyor. Deniz anasi gibi büyük ve şekilsiz bir yapıya bürünmüş. Bozuk düzen içinde bu kokuşmuş yapılaşmadan beslenen niteliksiz kadrolarla varlığını milletin aleyhine sürdürmeye devam ediyor. Tümünü atıp, baştan yapılaştırmak lazım. Bu kokuşmuş kadrolarla bir iyileştirme sağlamak mümkün değil. Hacettepe Hastahanesinden uzak durun derim.

 
At 12 Aralık 2007 18:53, Anonymous Adsız dedi ki...

Bende hacettepede 20 gün yattım ve tam tersi hemşire ve doktorları cok güleryüzlüydü.Ayrıca ben cok tıtız bır ınsanım hemen hemen herseyden tıskınırım ama orda böyle bısey olmadı.Insana ınsan gıbı davranıyorlar.Bance tam tersi konusan kısıler diğer hastanelere hıc uğramamıslar herhalde.Dığer hastanelerde doktorlara soru sormaya korkuyoruz.Insanı ınsan yerıne koyan tek hastane.

 
At 9 Ocak 2008 14:22, Anonymous Adsız dedi ki...

bir hikaye vardır bilir misiniz ressamın birisi yaptığı resmi Beyoğlu'na asmış ve beyenmediğiniz yeri karaleyın demiş ertesi gün aldığında karalamadan resim görünmez olmuş daha sonra aynı resmi tekrar asmış ve beyenmediğiniz yere yeni öneri getirin demiş ve ertesi gün aldığında tek çizik yokmuş. Biz Türkler ahkam kesmeyi ne çok biliriz. Evet Haceetepe belki dünyanın en iyi yönetilen Hastanesi veya en iyi hastanesi olmayabilir fakat niçin Türkiye'de bu kadar çok Hastane varken Hacettepeye gidiyorsunuz. Güvendiğiniz için mi ya da diğer Hastanelerden daha iyi olduğunu düşündüğünüz için mi o zaman lütfen biraz insaflı olun insan zaafları, ülkenin yetersizlikleri, de ve sizin (kişi önemli dğil sadece Hastalar ve yakınları yani kullanıcıların) hataları da bu sorunlarda etken olabilir mi. Peki biz (ben de dahil çünki benim de babamın vefatında hastanenin hatası etkili oldu bir lökoferez aleti bir bölümden bir bölüme 6 saatte ulaştırıldı ve kulanmasını bilen olmadığı için şirketten adam getittirildi. ve babam vefat etti) bu nedenle bir süre ben de Hacettepe'den nefret ettim ama hala oraya gidiyorum çünkü yine de en güvendiğim hastane. Lütfen sadece sorun konuşulmasın biraz da çözüm konuşulsun. Haceetepeyi korumak amacı ile söylemiyorum bence bu hayat felsefeniz olsun

 
At 14 Şubat 2008 03:42, Anonymous Adsız dedi ki...

ben hacettepe hastanesinde 3 ay yattım ve en yakın arkadaşım 2 ay kaldı. tüm kadrosuyla çalışanlarıyla doktorundan tutunda hademesine kadar herkes hastaların rahatlığı için çalışıyor. yukarıdaki yazılanlar hangi rüyadan sonra ve hangi gaflet anında yazıldı bilmiyorum ama şundan eminim hacettepe hastanesini bu kadar kötülemek için kapısından içeri adım atmamış olmak lazım. türkiyenin en kıdemli profları ve hekimlerinin çalıştığı staj gördüğü bir yeri bu kadar adi bir kampanyayla karalamak çok yanlış. hastalığına çare bulmak için almanyaya giden bir arkadaşıma almanyadaki doktorun ilk söylediği şey hacettepeye niye gitmedin de buraya kadar geldin olmuş daha nasıl anlatabilirim bilmiyorum. böyle boş işlerle uğraşmayın komik oluyorsunuz..

 
At 4 Mart 2008 23:33, Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba bence bu hastaneyı kötüleyen kişiler sankı kendılerı dörtdörtlüklermiş gibi bu hastaneye yönelmiş kişileri yanıltıp yanlış düşündürecek şeyler yazmışlar bence hayatımda tanıdığım en güzel ve düzenli hastanelerden birtaneside Hacettepe hastanesi Doktorlarıyla çalışanlarıyla yani tüm personeliyle mükemmeller onlara çok teşekkür ediyorum benim minik oğluma hayat verdikleri için doktorları okadar mükemmellerki mucizeler yaratıyorlar bence onları kötüleyeceklerine desdek olsalar çok daha iyi olur çünkü o insanlar bizim hayatımız için bu işe hayatları emeklerini vermişler onları bu derece kötü ve yalan haberlerle karalamak çok ayıp bu karalayıcı haberleri yazanları kınıyorum

 
At 4 Mart 2008 23:50, Anonymous Adsız dedi ki...

Hacettepe Hastanesı Çocuk Kardıyolojı Bolümünde çalışan tüm Doktorlara başta Teyfik KARAGÖZ olmak üzere teşekkür ediyorum bu hastaneyi kötüleyenleri şiddetle kınıyorum yaptıkları çok ayıp birşey biz bu hastaneye geldiğimizde henüz benim bebeğim 50 günlüktü doğuştan kalp damarları %90'nın üzerinde tıkalıydı ve biz bu hastaneye dışarıdan gelmemize rağmen bu mükemmel insanlar bir an bile ihmal etmediler ve gelmemizin ertesi günü anjıo yapıp benim yavrumu kurtardılar ona hayat verdiler Allah onlardan razı olsun

 
At 18 Nisan 2008 19:37, Anonymous Adsız dedi ki...

yazılanları okudum ve utandım . allahtan korkmak lazım bu kötülükleri yazarken.tan anlamıyla dört dörtlük bir kurum. ben bir hafta kaldım gördüklerim yetti bana mükemmel .çalışanları yoğun iş temposuyla nasıl ayakta duruyorlar çözemedim.cerrahi bölümü doktor ve hemşirelerine çok teşekkür ederim.yemekleri çok iyi ve hijyen.kısacası beş yıldızlı bir oteli aramadım orada kaldığım süre içinde.her kese hacettepe hastanesinde kalmalarını öneririm. saygıyla

 
At 15 Mayıs 2008 15:59, Anonymous Adsız dedi ki...

Bugün malesef ibni sina hastanesine yolum düştü...
Ben hacettepe hastanesinin bazı eksikliklerinden yakınırken ,bugün ne denli yönetim zaaflarının bulunabileceğini yaşayarak öğrendim.
Üstelik özel muayene için gittim 125 ytl ödedim.
Hastayı merkeze almayan ,ek bina ile eski bina arasında mekik dokumayı öğreten ,sağlam insanın dahi yorgunluktan hastalanarak çıkacağı özel tasarlanmş bir deney düzeneği adeta..
Halkla ilişkiler bölümündeki personel hastaneyi bilmiyor soruları yanıtsız bırakıyor.Sadece kan verebilmek için verdiğim mücadeleyi anlatamam.İki bina arasında sayısız kez birbirlerine yönlendirdiler.
Üstelik ben genç lisans mezunu ,izahları rahatlıkla algılayabilecek bir kişi olarak orada bulunmama rağmen...Beraber asansöre bindiğimiz yaşlı teyzenin hali ise içler acısıydı.Ben iki bina arasında yorulsamda mekik dokuyup işimi hallettim.Ama onun takati yetmedi işitme cihazı almaktan vazgeçti!!
Hayal kırıklığı yaşamadığım tek konu ise beni muayene eden doktorumdu.Alan formasyonu son derece iyi son derece kibar ve ilgiliydi.Umarım hastane yönetimi kısa süre içinde hatalaı fark eder ve çözüm üretmeye çalışır

 
At 15 Temmuz 2008 09:50, Blogger kebire altay dedi ki...

2006 yılı 10 uncu ayında 9 yaşındaki kızımı hacettepe hastanesinde ameliyat ettirdim mitral kapak değişti 1 aya yakın süre orada kaldık hastane doktor ve personelinin çok ilgi ve alkasıyla karşılaştık diğer şehirlerdeki hastane personelinin hacettepe hastanesinde eğitim görmesini tavsiye ederim hastaya ve insana verilen değer orada sergileniyor doktorum prof.dr.Süheyla Özkutlu hanım efendiye prof.drRıza Doğan doç.drTeyvik karagöz e çok teşekür ederim.onlara minnettarım tüm Türkiyeye tavsiye ediyorum Allah sağlık sıhhat versin.

 
At 20 Ağustos 2008 01:14, Anonymous Adsız dedi ki...

vbttyrftr

 
At 20 Ağustos 2008 01:35, Anonymous Adsız dedi ki...

Yorumlar� okuyorumda o kadar at�p tutmu�sunuz ki. �unu bilin ki hastane ortam�nda sizlerin ayaklar� alt�na k�rm�z� hal� serilsin yine memnun olmass�n�z. Ben bunu ii �rendim. 1995 te bana hastanenin biri �l�rs�n de..en son hacettepe gittik ve hacettepe beni hayata d�nderdi �zellikle Prof.Dr.Alper �EL�KER �uan sa�l�m yerinde daha sonra �ss s�nav�na girdim hacettepeyi kazand�m ve bitirdim �uan hacettepede �al�yorum.. Bende hastayken bi�eylere sitem ederdim ama i�ine girince yapt�m�n hata oldu�unu anlad�m. ��nk� bo� oturan hi� kimse yok hacettepede... Herkes bi�eylere ko�turuyo emin olun sizin g�z�n�z o an sadece kendinizi g�r�yo... Bizde personel olarak size hak veriyoruz.. Mesala sen herhangi bir dairede �al�yorsun sana bayramda n�bete geleceksin deseler, y�lba��nda n�bete geleceksin deseler ortal� kar�t�raca�ndan �ok eminim. Ama ben sa�l�k �al�an� olarak bayramlarda n�bete gidiyorum. Hastalar madur olmas�n diye... eminim sen evinde kimseye g� yetiremiyorsun ve stres atmak i�in buraya �km�ss�n. sen bence hastas�n. k�sa zamanda hacettepe psikatrideden bi randevuya ihtiyac�n var.
KE���RENL�

 
At 17 Eylül 2008 17:09, Anonymous Adsız dedi ki...

5 aylık bir bebek için normal muayene olduğunuzda sünnet operasyonu gerekse bile ameliyathanelerin çok yoğun olduğu bahane edilerek sünnet yapılmıyor.Fakat ne hikmetse paralı yani özel muayene olduğunuz zaman o çok yoğun olan ameliyathaneler birden boşalıveriyor. Bu nedenle ne kadar iyi bir hastahane olduğunu savunan arkadaşlara bu bağlamda katılamıyorum. Aynı zamanda sadec kınıyorum. Elimden gelen sadec bu , çünkü balık baştan kokuyor , bir diğer söylemle it iti ıstırmıyor.

 
At 5 Aralık 2008 22:59, Anonymous Adsız dedi ki...

hastane güzel ama doktorları çalışanları hiç bi şekilde insanlara yardımcı olmuyor bir yogunbakımda hastamın durumunu soruyorum dogru dürüst bilgi verilmiyor ilginç olan doktorun adı soyadını bile söylemiyorlar ve yüz yüze göreşemiyorum telefonla bilgi veriliyo ve iki kez sadece onun dışında aradıgımızda resmen azarlıyolar daha önce sormamışmıydınız diye bi cevap geliyor bu rezaletten başka bişey degil ne hastamın ne doktorun yüzünü göremiyorum ne durumunu ögrene biliyorum öglen verilen cevapla akşam verilen cevap arasında dünya kadar fark var hepsini kınıyorum doktorunuda müdürünüde

 
At 13 Mart 2009 18:40, Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba ben hacettepe hastanesinde amliyat oldum bir tane arkadaş insanları ayırma var diyor yorumumda bu çok doğru baş asistan adı altında 1 2 tane doktorla karşılaştım ama 1i kendini beğenmiş ukala bir bayandı insanları nasıl çileden çıkartırım diye düşünüyordu diğeride mesleğini bir kenara koymuş hastalarına sapıklık derdindeydi ameliyat gününe kadar bu ikisinden çok çektim ama ameliyatıma giren hoca ve kontrollerimle ilgilenen diğer doktor çok iyilerdi yani heryerde olduğu gibi buradada iyi ve kötüler var ama bence hacettepe hastaneleri gibi adını duyurmuş kaliteli bir hastaneye bu tip doktorlar yakışmıyor daha doğrusu böyle insanlara doktorluk yakışmıyor eminim benim bu fikrime bir çok insan katılacaktır birde insanlara bu kadar çok zorluk çıkartılmasın oradaki sekreter bayanlar bile insanı nasıl zor duruma sokarım derdinde ya düşünsenize sekreter altı üstü sekreter ama bir prof. gibi ukalalık yapıyor prof.lar bile o kadar ukalaık yapmıyor umarım insanların bu kadar yazdığı dertlerini hacettepeden bir yetkili duyar ve bunlara bir çare bulur

 
At 20 Mart 2009 22:38, Blogger adsız dedi ki...

HACETTEPE HAKKINDA YAZILAN BU YAZILAR İÇİNDE YAŞAYAN BİRİ OLARAK BENCE AZ BİLE SÖYLENİYO.BEN SENELERDİR BURDA ÇALIŞAN BİRİ OLARAK HASTALARDAN FARKLI Bİ MUAMELE GÖRMÜYORUZ.HATTA DAHA DA ÇOK İNSAN SINIFINDAN ÇIKARTILIYORUZ.BURDA ÖZELLİKLE ŞİRKETTE KESİNLİKLE KENDİNİ SAVUNMA KORUMA HAKKIN YOK.KENDİLERİ BİZE İSTEDİĞİ GİBİ HAKSIZLIK YAPIYOLAR AMA BİZ HAKKIMIZ İSTEDİĞİMİZ ZAMAN KAPIYI GÖSTERİYOLAR.HASTANE VE ŞİRKET TAM Bİ AİLE ŞİRKETİ OLMUŞ.İKİ TARAFTA BİRİBİRİNİN AÇIĞINI KAPATIYO.BİZLERSE SADECE EMEĞİMİZN KARŞILIĞI İÇİN ÇALIŞYORUZ.ŞİRKETTE ÇALIŞAN ELEMANLARIN HEPSİ AÇÇÇÇÇ.ÇÜNKÜ BENİM BİLDİĞİM MAAŞLAR AYDAN AYA YATAR. BURDA CANLARI NE ZAMNA İSTERSE YATIRIYOLAR.BU ÇALIŞNALARDA Bİ AİLE GEÇİNDİİRYOMUI BORCU VARMI DÜŞÜNEN YOK.BU DÜZENE KARŞI GELİRSENDE POPOYA TEKMAYİ AYAKKABI NUMARASI ÇIKACAK ŞEKİLDE BASIYOLAR.SADECE İSTEĞİMİZ İNSANCA MAAŞLARIMIZI ALMAK VE İNSAN OLDUĞUMUZU GÖRMELERİ YETKİLİLERİN.

 
At 27 Mart 2009 11:28, Anonymous Adsız dedi ki...

eleştiri yazılarının çoğuna katılıyorum.benim babama tüm tahlil ve tetkikler sonucunda ameliyat olması gerektiğini söylediler.genel cerrahi bölümüne göbek ve kasık fıtığı ameliyatı için 3 hafta öncesinden 26.03.2009 tarihine ameliyat günü verildi.tabiki sabah saat 9:30 da aç gel dediler.söylendiği gibi babam sabah aç karnına geldi.sıra bekliyoruz.saatler ilerledikçe haliyle babam acıkmaya başladı.bizi sürekli oyaladılar, ha şimdi, ha birazdan diye.bu arada saat oldu öğlen 13:00 artık adamcağız bayılacak duruma geldi.zahmet edip bi serum bağladılar , ama bu seferde yatak yok dediler.bekleme salonunda serumla beklettiler.hala yatak boşalmayınca ''isterseniz özel oda var oraya alalım dediler'' fiyatını sorduk 30 tl dediler ve nasıl olsa 1 gece yatacak diye kabul ettik ve özel odaya geçtik.biz hala sabırla ameliyat için bekliyoruz.gelip gidip tansiyon ve ateş ölçüyorlar.zaman ilerledi tabi hastanede akşam yemeği saati geldi.bi de gelip demezlermi ''biz size akşam yemeğinizi verelim bugün yoğunluktan dolayı sizi ameliyata alamıycaz,müsait olunca biz sizi ararız''dediler.pes yani bu tarihe randevu veren sizsiniz bide utanmadan adamı akşama kadar aç bıraktınız.bu ne ciddiyetsizlik ne rezillik.şehir dışında olan kardeşlerimde ameliyat için işyerlerinden izin alıp geldiler.eli boş gönderdiniz.ne kadar kolay sizler için herşey.umrunuzda değil insanların hali,düştükleri durum.daha yazacak çok şey var....... kahretsin.

 
At 7 Ekim 2009 15:53, Anonymous Adsız dedi ki...

ya ben kadın doğum bölümüne gideceğim hangi doktoru tavsiye edersiniz

 
At 5 Nisan 2010 16:16, Anonymous Adsız dedi ki...

hacettepe utanc verici bir hastane.
ben kendim 3 sene önce oradaydim, ve bizzat kendim gördüm ordaki manzarayi !!!
maddi durumu iyi olanlar üst katta tedavi görüyorlar.
ona görede ilgi var tabi.

digerleride alt katta.
DOKTORUN keyfi olacakta gelip tedavi edecek.
düsünün bir bodrum kati nasil yikik dökükse o HASTANEnin bölümleride öyleydi.
ve ordaki INSANLARDA saatlerce doktorun gelmesini bekliorlar!
EGER SIZLERDE BUNA IYI BIR HASTANE DIYORSANIZ BENIM SÖYLICEK SÖZÜM YOK ARTIK !!!

 
At 1 Ekim 2010 01:18, Anonymous Adsız dedi ki...

Çalışanların suratı niye asık hiç sordunuzmu? hemşirelerden şikayetçisiniz hiç sordunuzmu?

Sözde Türkiyenin en iyi hastanesi ama
çalışanı en zavallısı, mesaisi hep en uzun olanı, EN AZ ÜCRET alanı, en çok nöbet tutanı, kreşi olmayanı, otoparkı paralı olanı, en kötü yemeği yiyeni...............
Daha beteri varsa hodri-meydan
buyrun karşılaştırın.

Sonuçta sadece bu iş prof,doçenti doyurmakla, zengin etmekle olmuyormuş. Umarım birileri bunun farkına varır ve kazanan gene eskiden olduğu gibi Hastalar olur.

Bazıları sorabilir orda çalışmak zorundalarmı; EVET zorundalar ya çakılı bir kadrodalar, yada muvaffakat alamazlar.

 
At 17 Ekim 2010 01:42, Anonymous Adsız dedi ki...

HACETTEPE İÇMEM SUYUNDAN İÇMEM ARKADAŞLAR 18 YAŞINDA ÇİÇEĞİ BURNUNDA BİR KIZ İSMİ GÜL BÖBREK NAKLİ İÇİN HACETTEPE HASTANESİNDE NAKİL YAPILDI.. BU ÇOCUĞA ANNESİ VERDİ BÖBREĞİNİ DENİLDİKİ YÜZDE DOKSAN TUTMA ŞANSI VAR VE SONUNDA NAKİL YAPILDI AMA NAFİLE HASTA 3 AY ZARFINDA FENALAŞTI BELİNE AĞRI GİRDİ SOL BACAĞI ŞİŞMEYE BAŞLADI KONTROL İÇİN YÜRÜYEREK HACETTEPEYE GİTTİ KOMAYA GİRDİ AMALİYAT DEDİLER VE TAKILAN BÖBREĞİ ALDILAR AMA ALMADAN BÜTÜN DOKTORLAR ELLERİNDEKİ KAĞITLARA İMZA ATTIRDILAR.VE DENİLDİKİ HASTANIN DURUMU ALLAHA KALMIŞ BELKİDE ORTADA BİR İHMAL VARDI YÜZDE DOKSAN TUTMASI BEKLENİLEN BÖBREK HASTANIN HAYATINA SON VERD..İ BİRDE DERLERKİ HACETTEPE DÜNYADA SAYILI HASTANE BENDE DİYORUMKİ HACETTEPE SENİ ALLAH ISLAH ETSİN YAZIKLAR OLSUN O DOKTORLARAKİ O HAYATA BAĞLI ÇİÇEĞİ BURNUNDA ÜNİVERSİTEYE HAZIRLIK YAPAN YAŞAMAYI SEVEN 8 YILDIR HASTALIĞINA MÜCADELE VEREN O BİRİCİK GÜLÜME ALLAH CENNETİ NASİP ETSİN DEMEKKİ CENABI MEVLAM BİZDEN ÇOK SEVİYORMUŞ O KASAPLARIN ELİNDEN ÇEKDİ ALDI GÜLÜMÜ

 
At 16 Haziran 2011 21:46, Anonymous Adsız dedi ki...

lanet olsun boyle hastaneye sırket xalısanların sırtında her sey ozelıkkle temızlıkte calısanların parası olana her yer ozellll 10 senedır yıyoarlar aynı sırkete maaş bodrosunda 1.500 gosterıor maası elemanına 750 tl verıor sırket klan cebe kısacası yıyen yıyene hacettepeyı aklı olan gelmezzzz

 
At 20 Haziran 2012 01:27, Anonymous Adsız dedi ki...

yazıklar olsun böyle hastaneye ilk başta arkadaşımın dediği gibi titaniğe dönmüş artık ilgilenmiyorlar kardeşim olumlu cevap yazanların muhakkak bir tanıdığı vardır öyle olumlu yazı yazıolar profları doçenleri dahi kendi hastalarına bakmıyor başlarından defetmeye çalışıyorlar hasta ölmüşmü kalmışmı hiç umurunda değiller yeter artık diyorum devletin ve hükümetin bir an önce bu hastaneye müdahale etmesini istiyoruz ilgilenmeyen doktorların allah belasını versin

 
At 28 Ağustos 2012 11:20, Anonymous Adsız dedi ki...

hacettepeyi karalamak isteyen kişilere kesinlikle katılmıyorum 15 gün hastanede yattım 7 saat süren ciddi bir beyin tümörü ameliyatı geçirdim kesinlikle çok temiz ve çalışanları,hemşireleri,hasta bakıcıları kesinlikle kötü davranmıyolar öyle bir şey olsa türkiyenin salıyı hastaneleri arasına giremezdi zaten bırakın bu saçmalıları....

 
At 10 Eylül 2012 16:40, Anonymous Adsız dedi ki...

insanlar düşüncelerini söylemekte özgürdür ama bu kadar saygısızca değil.şu bir gerçek ki insanın olduğu heryerde sorun vardır.sorunlara insanca yakla şırsak çözüm buluruz ancak bu şekilde karalayarak değil.hacettepe hastanesinin öncelikli görevi doktor yetiştirmek bunu yaparken de insanlara hizmet eden bir hastane. yalnız insanların bilmediği şey şu bu hastane üçüncü basamak sağlık merkezi yani insanlar önce sağlık ocağına sonra devlet hastanesine gidip ileri düzey tahlil ve tedavi için üniversite hastanelerine gitmeleri gerekiyor . insanlar bunu bilmeden hastaneye gidip sonrada olumsuz şeyler yazıyor bu haksızlık. bu hastanede çok kaliteli doktorlar çok kaliteli personeller var.çalışma koşulları yoğun ve sitresli olduğundan olumsuzluklar olabilir ama bunu bütün hastaneye yüklemek haksızlık.hastanede yaşadığnız sorunları hastane idaresine dilekçe ile bildirin mutlaka cevap alırsınız .bütün doktorları ve personeli zan altında bırakmayın.

 
At 23 Nisan 2013 06:53, Anonymous Adsız dedi ki...

Hacettepe acil rezalet duvarı. .hemsiresinden tut guvenlik gorevlisinden çık, doktor lari saymıyorum bile..bide bu ülkede niye doktorlar dövülüyor hatta öldürülüyor diye bas bas bagiriyolar..siz cani yanan insanları goreviniz olan seyi tedaviyi yapmaz bide hayvan yerine koyarsaniz e o da döner sizi ısırır tabii..doktorlar baslarina gelen herseyi hakediyor lar önce insan gibi davranmayi ogrensinler..yeminlerine sadık olsunlar. Azıcık insanlik azıcık vicdan diyorum..

 
At 23 Nisan 2013 06:59, Anonymous Adsız dedi ki...

Hacettepe hastanesi
Hasta haklari olmayan ..hasta Bilgilendirme diye bi sistem asla bulunmayan, robot görünümlü ifadediz doktorların ve çalışanların olduğu can güvenliği asla olmayan bi hastane..insanlar uzak dursun..

 
At 9 Haziran 2013 00:26, Anonymous Adsız dedi ki...

Like any game, when we stay within the rules, we score, and when
we play outside the rules there of course is a penalty.
It combines RPG elements and strategy for a very interesting game
where you must stop the rows of pirates ship from making their way down the river.
Are you a Kansas City Chiefs or Pittsburgh Steelers fan.


Feel free to surf to my page :: christopher (spielespielen24.de)

 
At 10 Haziran 2013 07:23, Anonymous Adsız dedi ki...

s better to use whole foods made from scratch for good health.

Anyone who dares to make a closer inspection will find the
underlying difference. That way, the actual process will end up being much less frustrating and, for the
majority of people, enjoyable.

My blog post - mouse click the next site -
-

 
At 10 Haziran 2013 11:25, Anonymous Adsız dedi ki...

You don't have to hit the gym for two and three hours each day to lose weight, but it does help to squeeze in 30 minutes of physical activity each day. It’s old news that tracking food intake could lead to losing a few pounds [2]. Do not be tempted to lose weight as quickly as you can, because a crash diet will have you eating less than a thousand calories a day slowing down your metabolism.

Here is my web blog; http://www.wlgl.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=BrendanHa ()

 
At 11 Haziran 2013 23:21, Anonymous Adsız dedi ki...

But with Nexus Radio the only settings you have to worry about are where you want
to save your files and what file type you want to save it as.
Often, long term schedules with a bit of breathing room work best.
So, a custom direct application and route tracking can make it easier to
you cut fuel cost, save visit time and wholesome delivery.


my web-site radio clyde listen live **

 
At 13 Haziran 2013 02:13, Anonymous Adsız dedi ki...

You don't have to hit the gym for two and three hours each day to lose weight, but it does help to squeeze in 30 minutes of physical activity each day. Withdrawal from levothyroxine can be done but it takes 6 weeks of withdrawal for the remaining thyroid tissue to be completely starved. Hence, broccoli is a must-add ingredient in your vegetarian weight loss diet.

Feel free to visit my blog post - visit the next post

 
At 11 Eylül 2013 03:07, Anonymous Adsız dedi ki...

yazinizi cok sacma buldum acikcasi. hakkaten sacmaydi. 1.si ben hacettepede yeni ameliyat oldum. cok ilgililer ve diger hastanelerle karsilastirildiginda superler! 2.si hacettepenin kullandigi cerrahi vs malzeme en iyisi, doktor mantigi hastaya 100tklik dikis kullaniyorlar, iscilik kaliteli, hastanin CANI dusunuluyor once. mikrop kapmasin, kullanilan malzeme sorun cikarmasin diye her sey yapiliyor ama gelelim kiii saglik bakanliginaaaa.... saglik bakanligi 10tllik malzeme icin odenek veriyo sana. ama hacettepe 100 tl kullaniyo. hacettepe mantigi 'bu hastaya 10tllik malzeme kullanirsam ameliyat olmasinin bi anlami yok cunku devamli buraya gelip gidicek ve hastane de enfeksiyon kapicak vs. yani hacettepe butce saglayamadigindan dolayi cogu hastayi kabul etmiyo. sorunlarinizi once SAGLIK BAKANLIGINA iletin. tabi dikkate alinirsaniz. hastanede yatip kalkicagna bakani arastir sen. bu ulkede butun hastaneler sorunlu. salak salak karalama is yapmayin bi halt bilmeden. bi de gidin diskapiya, insan yerine konuluyo musunuz bi bakin!

 
At 11 Eylül 2013 03:11, Anonymous Adsız dedi ki...

hangi devlet ve universite hastanesinde hakkiniz var? hacettepe cogu hastaneye gore cok iyi bi hastane bu arada begendiginiz o hastaneler var ya cogu doktor hacettepeden mezun olup, uzmanlik alip gidiyo. gelmeyin o zaman arkadas ulkede hastane mi kalmadi. defolun baska yerde yatin. bende hastayim. para mara da vermedim ozel muaynede olmadim. sen guler yuzluysen onlarda guler yuzlu. SEN INSANSAN ONLARDA INSAN.

 
At 20 Kasım 2013 14:17, Blogger figencem dedi ki...

DOKTOR HASTA OLMAZ MI? OLURSA ONLARA ARKADAŞI BAKAR. O DA YOKSA ARKADAŞININ ARKADAŞI BAKAR. GARİB HASTA OLURSA ALLAHIN DEDİĞİ olur. ALLAHIM SEN BÜYÜKSÜN.

 
At 14 Mart 2014 19:31, Anonymous Adsız dedi ki...

HACETTEPENİN DE ORDA ÇALIŞAN DOKTOR,HEMŞİRE,GÜVENLİK.....HEPSİNİN ALLAH BELASINI VERSİN. UMARIM HEPSİ DE BİZİM,VE BİZİM GİBİLERİN ÇEKTİKLERİNİN DAHA BETERİNİ ÇEKERLER

 
At 6 Şubat 2015 00:04, Anonymous Adsız dedi ki...

Gece hafta ortapedi bolumundeki manzara:Ozel olarak alınan-100TL-hastalari farklı bir koridor alıyorlar. Ama koridor tıklım tıklım. Randevu saatimiz 8.45.Doktorun geldiği saat 09.45. Kimin ilk sırada olduğunu, o gün kaç kişinin muayene olacağını sadece bölüm çalışanları ve doktor biliyor. 8.30' a 4 hastaya randevu verilmiş. 8.45 'e de 4 hasta. Sonuç nefes alamiyorsunuz. Muayeneden çıkan doktor: "Bu ne ya.. Koridoru açın nefes alalım. " Ama adama sorarlar di mi ulan zevat bu kadar insan, bu kadar özel hasta,o kadar para demek.Ama diyemiyorSun. Lanet edip Allah ellerine düşürmesin demekten başka çare yok.

 
At 6 Şubat 2015 00:08, Anonymous Adsız dedi ki...

Gece hafta ortapedi bolumundeki manzara:Ozel olarak alınan-100TL-hastalari farklı bir koridor alıyorlar. Ama koridor tıklım tıklım. Randevu saatimiz 8.45.Doktorun geldiği saat 09.45. Kimin ilk sırada olduğunu, o gün kaç kişinin muayene olacağını sadece bölüm çalışanları ve doktor biliyor. 8.30' a 4 hastaya randevu verilmiş. 8.45 'e de 4 hasta. 15 dk ya 4 randevu. Seffaflik yok.Sonuç nefes alamiyorsunuz. Muayeneden çıkan doktor: "Bu ne ya.. Koridoru açın nefes alalım. " Ama adama sorarlar di mi ulan zevat bu kadar insan, bu kadar özel hasta,o kadar para demek.Ama diyemiyorSun. Lanet edip Allah ellerine düşürmesin demekten başka çare yok.

 
At 12 Mayıs 2015 15:23, Anonymous Adsız dedi ki...

hacettepe hastahanesi ve üniversitesi ve bilkent üniversitesi yapımcı ve kurucusu ihsan doğramacı ismin de bir yahudi ve türkiye nin anlaşmalar ile kaybettiği musul ve kerkük topraklarında petrol kuyuları var bu adamın birileri tarafından hediye edilmiş ..hastaneye gelince yüzde doksanı parayla satın alınabilecek karakterde insanların oluşturduğu bir yer ..istisna vardır

 
At 3 Kasım 2015 01:35, Blogger Unknown dedi ki...

Tam teşekkullu muayane etmeden yapilan kan testleriyle birseyin yok deniyor.teshisi konulacak rahatsizligim icin bircok tetkik uygulanmasi gerekir fakat kan temiz cikinca bitti gitti.hani bunun ultrasonu hani bunun mr ı? Bir testle tanı koyuyorlar.

 
At 3 Kasım 2015 01:35, Blogger Unknown dedi ki...

Tam teşekkullu muayane etmeden yapilan kan testleriyle birseyin yok deniyor.teshisi konulacak rahatsizligim icin bircok tetkik uygulanmasi gerekir fakat kan temiz cikinca bitti gitti.hani bunun ultrasonu hani bunun mr ı? Bir testle tanı koyuyorlar.

 
At 19 Kasım 2015 16:52, Anonymous Adsız dedi ki...

yine yeniden anladım ki, bizim bu halka bi bok vermiyceksin, veriyor gibi yapıp, sonra o da alıyormuş gibi anlayıp, kazığa koyup, havaya kaldırıp , kazığa oturunca anlayacak gerçekleri....
çarpım tablosunu bilmeyen insanların , yazdıkları yorumlara bakınız hele; hacettepe bokmuş, oymuş ,buymuş...
ulan dingo, hacettepe babanın oğlunun mu?
türkiye denen guguk devletinde, karşılıksız, doberman köpeklernin önüne atılıp, sırf " bak sana ne güzel hizmet ettiriyoruz" imajına has olunup, rey alınan yerlerdir hastaneler...
bu amele millet de , sakız çiğnerken merdiven çıkamaz ama , hacettepe gibi yere elli tanesini sayar...
burda hacettepe için metiyeler dizmiycem, neden mi?
bu kadar bok atıp da, ipe ipe yine oraya gitmek isteği var ya, bunun dayanılmaz hafifliği yeter...
bu yurdumun karakteri beş para etmeyen, sanki her yerde insan yerine konuyorda bi hastane kalmışçasına , cırlayıp duran, bu yalancı toplım varya...
hacettepe size az bile yapıyor...
ulan ibneler, hiç karakola gittiniz mi?
hiç seçip, trilyonları hortumlayıp, çoluğu çocuğu ve yedi ceddinin geleceğini kurtaran o vekil bozuntularının yanına gidip derdinizi yürekten anlatabildiniz mi?
cayır cayır vergi verirsin, hiç hesabını sorabileceğin bi merci, hukuksak sistem buldun mu?
polis, bürokrat, hele ki yargı mensupları, sana bok muamelesi yapıp, aynaya bakamıyacak kadar kendinden iğrendiğinde, o hacettepe de yaptığın artistliğin binde birini orada yapabildin mi, yapanı gördün mü?
kendi paran diyorsun ya, paran batsın senin, o paranla bi dolmuşa binip, şoföre sesini yükseltebildin mi?

ama , hacettepe olunca , ooooo, kurtlar vadisi mübarek,
topunuzun amk

 
At 4 Şubat 2016 15:21, Anonymous Adsız dedi ki...

ihsan doğramacı çocuk hastanesin nörolojiden randevu alamıyorum,1 yıl sonra kontrole getirin denildi 1 yılda üstüne geçti hala alamıyorum.telefonlara bakılmıyor sürekli meşgül.lütfen ilgilenin lütfen.

 
At 10 Haziran 2016 16:02, Blogger Unknown dedi ki...

Allah kimseyi çocuk göğüs bölüm üne düşürmesi tam anlamsız hiç kimsenin birbirinden haberi yok iki defa gitmek nasip oldu ama işimizi bir türlü muayemizi kesinlikle olamadım RANDEVU aldığımız halde ya doktor izinli veya makina arızalı Konyada gitmeme rağmen telefon etmeme rağmen Hakkım haram olsun

 
At 1 Ağustos 2016 15:41, Anonymous Adsız dedi ki...

Az önce geldiğim vr bir daha öleceğimi bilsem girmeyeceğim hastane. Hele orda k3sin ölür adam b3klerken. İnsanlar koyun gibi, online randevum saat 10:00 da iken, online randevu alınabildiğini dahi bilmeyen insan olmayı öğrenmesi gereken bi sekreterle muhattabım. 1 saat sonra hala sıram gelmiyor ama elini kolumu sallayan içeri giriyor, niye çünkü. onlar öküz ama biz türkiyede olup saygılı olduğumuz için enayiyiz. Kızıp sıramı sorduğumda terbiyesiz ben oluyorum. Sıradaki sensin dedikten sonra araya 5 adam alıyolar. Bir kez tanıdık veya para ile iş yapmayayım dedim hala bak. Yazık bu insanlara diicem ama herkes hayatından memnun. Nede olsa politikacılarımız sağlık hizmetleri düzeldi dedi ya, düzgününü bu sanıyolar herhalde. Allah gücü olmayan ama aklı olana sabır versin. Prof.lere parasını ödeyince kırmızı halı hazır tabi, bi de kendine doktor diyo bunlar. Bir telefonla hallolmayan işim halloluyorsa bu hastane bitmiştir.

 
At 7 Şubat 2017 22:31, Blogger Unknown dedi ki...

Çocuk bölümü başkanı prof saniye ekinci hocaya sonsuz teşekkürler bebeğimizi ameliyat etti güleryüzlü işinin ehli ve son derece kibar bir hanımefendi. Bebeğimiz sağlığına kavuştu onun sayesinde kendisine ve tüm ilgilenenlere teşekkürler çok memnun kaldık.
Yorumları okudum talihsiz bazı durumlarla karşılaşanlar olmuş şaşırdım hastane işleri hakikaten zor
hastalar hasta yakınları dr lar hemşireler vs sabır katsayıları yükselebiliyor "bazı şeyleri" görmezden gelmek gerek sanırım :(

 
At 12 Şubat 2017 00:56, Blogger Unknown dedi ki...

Helal

 
At 12 Şubat 2017 01:21, Blogger Unknown dedi ki...

Numune hastanesine annemi yatırmış kardeşim.. acilden , kalp hastası annem tam 1,5 ay yattı kalbi tükendi böbrekleri iflas etti bakım sıfır pislik içinde yoğun bakım tuvaletler yoğun bakimin karşısında leş gibi koku her yer profesör Dr. Unvanı olan kimse yok annemi ölüme terk ettiler ben tedavi ediliyor sanarken gün sayıyorlarmis asistanlar,stajerler annem hacettepe hastanesinde bypas olmuştu benim aptal kafam işte hemen gittim beni sekreter profesör Dr. İle görüştürdu okadar ilgili davrandiki annenizin kalp nakli olması gerekli hemen getirin yatisini yapalım yoğun bakıma dedi kalp nakli olayını numunedeki o doktor demeye şahit ister mahlukata dedim evet biz kendi aramızda konuştuk kalp naklini dedi eeee dedim neden bizim hastayi ölüme terk ettiniz dedim benim yetkim yokki dedi peki yetkili kim dedim bilmiyorum dedi hipokrat yemini nerde kaldı ya
Şimdi kalp nakli için annemi hacettepe hastanesine sevk ettirdim artık hacettepe hastanesinde yatmakta bizim paramizda yok inşallah dua edin iyi olur annem ALLAH sağlık sıhhat versin herkese.. o hacettepe hastanesini kötüleyen kişi numuneye gitsin isicek yeri bırak isedigi çişini içer imkansızlıktan numunede

 
At 30 Kasım 2017 11:14, Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba,

Hastalarımız için böbrek satın almak için bir kez daha buradayız ve onları kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi miktarda para ödemeyi kabul ettiler ve böylece bağışta bulunmak istiyorsanız veya bir Hayat kurtarmak istiyorsanız, lütfen aşağıda e-posta ile bize yazın.

Bu sizin için zengin olmanız için bir fırsattır, biz temin ederim ve bizimle% 100 güvenli bir şekilde sizinle güvence altına alıyoruz, herşey yoluna giden böbrek bağışçılarına göre yapılmalıdır.
Artık boşa harcamayın, lütfen irruaspecialisthospital20@gmail.com adresine bize yazınız.

Irrua Uzman Eğitim Hastanesi.

 
At 11 Ocak 2018 12:11, Anonymous Adsız dedi ki...

ABD, Iowa Şehrinde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim ve hastane idaresi tarafından internete nasıl işler yaptığımızı ve insan organlarının alımı ve satımı için bir yıl daha başladım. böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postayla bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımıza iyi miktarda para telafi ediyoruz ve biz organlarda Cerrahi uzmanıyız ve bir bağışçı olarak risk yok. o.
Ve bu bizim e-postamız:
iowalutheranhospital@gmail.com
Ayrıca, whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bize ulaşabilirsiniz.

 
At 19 Kasım 2018 19:49, Blogger Unknown dedi ki...

Merhaba çoğu yorum art niyetli, Türkiye nin sayılı hastanelerinden biri. Hizmet mükemmel. Alınan hizmete ödenen ücret çok duşuk. Özel lere hiç gittiniz mi? Paranla rezil oluyorsun. Eğitimin paralı olmasına kızmıyorsunuzda devletin az butçe ayırdığı ve ayakları uzerınde durmak ıcın döner sermaye olusturan haccet tepe hastanesine mi kızıyorsunuz? Cami yapacaklarına hastane yapsınlar o zaman ucretsız olur

 
At 5 Nisan 2019 03:19, Blogger Nur dedi ki...

Ben de 2gun önce gittim.guatr ultrasonu için 27ekim 2019 randevu aldım.emekliyim ücret ödeyip yaptiracak param yok. Hacettepe yetkilileri başka cozum bulmali.insallah bu yazilari okuyorlardir.

 
At 5 Nisan 2019 03:21, Blogger Nur dedi ki...

Begendigimizden geliyoruz.tetkikler ücretsiz ve hemen yapilsin.

 
At 5 Nisan 2019 03:30, Blogger Nur dedi ki...

Bu eksiklikler artik yok. Ama 4444444 nosunu her pazartesi aramak ve dusurememek çıldirtiyor insani.hatti yakaladin ama randevu almak icin en az 20dk bekliyorsun.....online ise baska sıkıntı pazar gecesinden baśliyorsun ama randevular hemen dolmus .anlamak mumkun degil

 
At 5 Nisan 2019 03:34, Blogger Nur dedi ki...

12yil sonra da degis
memis.tecrubeli gözükuyorlar ama azarlama miras kalmis.guzelimdamari da bulamiyorlar

 

Yorum Gönder

<< Home